tisdag 31 december 2013

EN ÖNSKAN OM ETT GOTT NYTT ÅR!

 
Jag vill av hela mitt hjärta önska Er alla ett GOTT NYTT ÅR 2014!
Vill tacka Er som läst min blogg, det är så roligt att skriva och fotografera och jag hoppas jag kan förkovra mig mer. Ja ett år går så fort....och vi människor önskar varje NYÅR och hoppas att allt ska bli bättre....vi får verkligen tro på det att vi kan göra varandras tillvaro här på jorden lite bättre den korta stund vi vandrar här..... Behandla andra som Du själv vill bli behandlad och mött.....små ord men skulle vi tänka så skulle mycket bli bättre och enklare...för oss alla....
 
 
Ingen snö ännu....men jag tror att vi kommer att få en riktig vinter som blir långdragen....enligt en del tecken i naturen som en vis skogsman lärde mig en gång.
 
 
 
Har ni tänkt på att mörkret har vänt och dagarna blir ljusare, svårt att tro men...
 
 
 
Så här mycket snö var det  på vårvintern.
 
 
 
 
 
 
 
GOTT NYTT ÅR 2014, hoppas ni läser och tittar på min blogg framöver med....tack för det här året!!!
 
SKOGSNÄVAN ( ANNA).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar